Grossglockner (21.-22.8.2015)

glockner_09-2014 (3 of 18)Hurá na Grossglockner, tak by se dala nazvat tato ženská výprava na nejvyšší horu Rakouska. Blanka to se mnou plánovala už delší dobu, ale nikdy se to nedostalo do reálu. Vždy se našlo nějaké ale, které nám výstup zhatilo se vším všudy, jednou neměl kdo hlídat děti, podruhé se heshodly na termínu, pak peníze zrovna nejsou …
Ve středu přišel mail, že jsou baby skoro domluvené, jestli s nimi pojedu. Moc nepřemýšlím, zrovna sedím doma a není do čeho píchnout, tak jasně. Pár mailů a je to domluveno, jedem ve čtyřech a na dva dny. Rychlovka, na pátek a sobotu. Pak už zas nastupují manželské a mateřské povinnosti účastnic.Čekal jsem relativně normální tempo výstupu, ale ženský mne dost překvapily. Na chatě Adlersruhe jsme byli od auta na Lucknerhausu za 4,5 hodiny, s tím, že jsme si dali pauzu na Studlhutte na převlečení a občerstvení. Koukal jsem jak čáp do roury… Druhý den jsme na Glockneru byli za cca 1,5 hodiny, to nás zdržovaly skupiny co se motali s lanem okolo každé tyče na hřebeni. V 10 hodin už zpět na chatě, kafe a dolů; a to nás zdržel autobus maďarů – všichni se najednou nahrnuli do žlabu pod hřeben a lezli jeden přes druhého. No, bál jsem se za ně …
Sestup byl taky skoro dílem okamžiku, rychlé jak sviňa. Ženský už byly večer u plotny …

Příspěvek byl publikován v rubrice guide se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Grossglockner (21.-22.8.2015)

1. Blanka napsal:

Ahoj Pavle, bylo to super. A co teprve ta témata cestou 🙂 každopádně , silikonová prsa se nekonají, raději jedeme zase na hory .-)….